BHADŽAMANA míní uctívat(BHADŽE) myslí nebo v mysli(MANA) RÁMA KRIŠNA SÁÍ, tedy Rámu,
Krišnu a Sáí Bábu, DŽAJA BÓLO míní
jejich vítězství a slávu(DŽAJA) o které zpíváme(BÓLO). RAGHUKULA BHÚŠANA znamená vtělení z rodu Raghu, odkazuje tedy na původ Rámy
RÁMA RÁMA RÁM. Text RÁDHÁ MÁDHAVA potom poukazuje na Krišnu jako "milovaného Rádhou" a je zde osloven ŠJÁMA ŠJÁMA ŠJAM, což je Krišnovo
jméno popisující jeho barvu pleti, tmavě modrou jako zatažená obloha. HARÉ RÁM HARÉ RÁM HARÉ KRIŠNA HARÉ RÁM je HARÉ oslovení
Rámy a Krišny jako vtělení Boha Višnua Hariho
Poselství - Opakování Božího jména je jednou z nejjednoduších praktik, kterak
udržet soustředěnou mysl. Při zpívání bhadžanů se schází několik vjemů. Je to rytmus, melodie a cit. Bhadžany mají tu přednost, že nás
nenechají nečinné. Spoutají nás k sobě svou melodií a svým rytmem. K citu je třeba znát o čem se zpívá, anebo pevně věřit v
v Božstva a duchovní učitele či prospěšnosti samotného zpěvu. Zpívejme proto s radostí, oddaností a vírou v Dobro, v Boha, v Já ,či
v To čemu pevně věříme. Každou další písní nechejme v sobě rozšiřovat pocity dobra. Jsme to my, kdo o tom rozhoduje.
Tento bhadžan znám z nahrávek z ášrámu Sáí Báby v Putaparti. První řádek se zpívá trochu odlišně.
Předzpěvák zpívá RÁMA KRIŠNA DŽAJA BÓLO a po něm všichni opakují BHADŽAMANA RÁMA KRIŠNA DŽAJA BÓLO.
Tak je to i ve třetím řádku u stejného textu.